Зохиолч: | А.Г. Лафли , Рожер Л. Мартин |
ISBN: | 978-99192-0-274-3 |
Хэвлэсэн он: | 2020 |
Хуудасны тоо: | 240 |
Номын хавтас: | Зөөлөн |
Номын хэмжээ: | 230x156x20 мм |
Жин: | 390.0 гр |
Зохиолч: | А.Г. Лафли , Рожер Л. Мартин |
ISBN: | 978-99192-0-274-3 |
Хэвлэсэн он: | 2020 |
Хуудасны тоо: | 240 |
Номын хавтас: | Зөөлөн |
Номын хэмжээ: | 230x156x20 мм |
Жин: | 390.0 гр |
Стратеги үнэндээ тийм ч ээдрээтэй зүйл биш. Гэхдээ үүнийг зөв хийх маш хэцүү. Учир нь стратеги байгууллагаас, хүмүүсээс ирээдүйд чиглэсэн тодорхой сонголтууд хийхийг шаарддаг. Ихэнх компани шийдтэй сонголт хийдэггүй.
Өнөө цагийн бизнесийн хамгийн алдартай сэтгэгчдийн төлөөлөл стратегийн мөн чанарыг өгүүлж байна. Стратеги гэж чухам юу болох, түүний хэрэгцээ шаардлага, стратеги боловсруулах арга аргачлалтай энэхүү номоос танилцаарай. Тэд номдоо өөрсдийн хамтран бүтээсэн, өнгөрсөн зууны хамгийн амжилттай корпорацын сэргэн мандалтын түүхийг иш татжээ.
Procter & Gamble компанийн гүйцэтгэх захирал асан А.Г.Лафли стратегийн зөвлөх Рожер Мартины хамтаар P&G-ийн борлуулалтыг хоёр дахин, ашгийг дөрөв дахин өсгөж, арван жилийн хугацаанд компанийн зах зээлийн үнэлгээг 100 гаруй тэрбум ам.доллароор нэмэгдүүлсэн юм.
Энэ бол ялалтын гарын авлага. Лафли, Мартин хоёрын томьёолсон стратегийн таван үндсэн сонголтыг цогцоор нь оновчтой шийдсэн цагт та өрсөлдөгчдөө ардаа орхино.