Зохиолч: | Мэтт Хейг |
Орчуулагч: | Х. Мичидгоо |
ISBN: | 9789996285004 |
Хэвлэсэн он: | 2012 |
Хуудасны тоо: | 800258 |
Номын хавтас: | Зөөлөн |
Номын хэмжээ: | 140x200 мм |
Жин: | 520.0 гр |
Зохиолч: | Мэтт Хейг |
Орчуулагч: | Х. Мичидгоо |
ISBN: | 9789996285004 |
Хэвлэсэн он: | 2012 |
Хуудасны тоо: | 800258 |
Номын хавтас: | Зөөлөн |
Номын хэмжээ: | 140x200 мм |
Жин: | 520.0 гр |
"Бизнест нэвтэрнэ гэдэг хүний хамгийн гарамгай чадвар мөн"
Энди Уорхол
Өнөвгийн дэлхий ертөнцөд брэндийн имиж гэдэг бол бизнес эрхлэн явуу-лахад ихзэхэн учир холбогдолтой асуудал юм. Таны бизнес банкны үйл ажиллагаа, эсвэл хүүхдийн тоглоом наадам борлуулахтай холбоотой байлаа ч брэнд гэдэг өөрөө хүний ухамсарт хэрхэн бууснаараа таны бизнесийн хөгжилд сайн муу ямар нэг хэмжзэгээр нөлөөлдөг тэрхүү имиж мөн. Ийм учраас брэндийн амжилт таны бизнесийн амжилттай утга ижил бөгөөд энэ нь өнгөц бодоход амжилтын жирийн л нэгтомъёолол мэт санагдана. Гэхдээ ийм томъёолол тэр болгон үнэн зөв байдаггүй. Учир нь адмлхан үнз цэнтэй брэндүүд гзж байдаггүй.
Угтаа бол брэндийг бий болгохын учир шалтгаан нь компанийн үйлдвэрлэж буй бүтээгдэхүүн юм уу компанийг өрсөлдөгчдөөсөө аль болох тод ялгарч байх давтагдашгүй онцлог шинжтэй болгоход оршино. Иймд нэгэнт оршин буй өдий төдий брэндуүдээс тодрон гарч амжилт арвинтай яваа брэндийн хүний ухамсарт ид шидийн хүчээр нөлөөлөх нэгдмэл томъёоллыг хайж олох гэх нь ямар ч утгагүй. Хэрэглэндийн таашаалыг хамгийн их хүлээсэн 100 брэндийг дэлгэрэнгүй судлаж үзвэл тэдний хооронд ихээхзн ялгаа байна.