Зохиолч: | Эль Райс, Лора Райс |
Орчуулагч: | З. Манлайбаатар |
ISBN: | 9789992959819 |
Хэвлэсэн он: | 2008 |
Хуудасны тоо: | 281 |
Номын хавтас: | Зөөлөн |
Номын хэмжээ: | 140x200 мм |
Жин: | 450.0 гр |
Зохиолч: | Эль Райс, Лора Райс |
Орчуулагч: | З. Манлайбаатар |
ISBN: | 9789992959819 |
Хэвлэсэн он: | 2008 |
Хуудасны тоо: | 281 |
Номын хавтас: | Зөөлөн |
Номын хэмжээ: | 140x200 мм |
Жин: | 450.0 гр |
Гучин жилийн өмнө Сурталчилгааны Эрин Үе сэтгүүлд Эль Раис "Байршуулах Эриний Сүүлт Од" гэсэн цуврал өгүүлэл бичиж байсан билээ. Тэр өгүүллүүд гарсан даруйдаа л уншигчдын анхаарлыг татаж, маргаашнаас ньл байршуулах (positioning) гэсэн үг зар сурталчилгаа, маркетингийн хүмүүсийн амны уншлага болсон юм.
Хэрэв бид яг ийм өгүүллийг ийм сэтгүүлд өнөөдөр хэвлүүлэхээр бол гарчгийг нь "Олон Нийтийн Харилцааны Эриний Сүүлт од" гэж өгнө. Хаашаа ч харсан сурталчилгаанд чиглэсэн маркетингаас олон нийтийн харилцаанд чиглэсэн маркетинг руу эрс шилжилт хийж байна шүү дээ.
Та шинэ брэндгаргалаа гэхэд үүнийгээ сурталчилгаагаар амилуулж чадахгүй. Яагаад гэвэл сурталчилгаа үнэмшил төрүүлэхгүй. Сурталчилгаа бол борлуулалтдаа санаа зовсон компанийн өөртөө тохируулсан дуу хоолой.
Та шинэ брэндийг зөвхөн олон нийтийн харилцаа буюу ПиАр-аар л хүмүүст хүргэж чадна. Үлгэрээ хөндлөнгийн этгээдээр, гол төлөв хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр яриулах нь ПиАр-ын зорилго.
ПиАр үнэмшил төрүүлдэг. Харин сурталчилгаа тийм биш. ПиАр эерэг сэтгэгдэл үлдээдэг. Харин зөв хандсан сурталчилгаа түүнийг нь давуу тал болгох боломжтой.
Ямар ч шинэ маркетингийн хөтөлбөр олон нийтэд танилцуулахаас эхэлнэ шүу, ПиАр-ын зорилгодоо хүрсний дараа л зар сурталчилгаа руу шилжээрэй гэж бид үйлчлүүлэгч нартаа зөвлөдөг....